Warm hart

door | 7 april 2016
  • Onze stichting werd onlangs weer uit onverwachte hoek verblijd met een gift. Door een publicatie in het blad “Arts en auto” heeft deze stichting een donatie overgemaakt. Wij hebben wat speurwerk verricht om te achterhalen wie deze gulle gever was om deze hartelijk te danken. Wij zijn uiteraard erg verheugd dat op deze wijze ons werk gesteund wordt.

• Via een notaris werden wij onlangs op de hoogte gesteld dat een van onze vaste donateurs ons genoemd heeft als een van de erfgenamen. Wij aanvaarden dat uiteraard van harte. Op deze wijze leeft de goede gever nog lang voort in de verwezenlijking bij onze doelstelling en helpt zo onze medemens met een verstandelijke beperking in Zambia.
  • Wederom is er bij het afscheid van het arbeidsproces gevraagd voor een donatie aan Stichting Jonathan door een kennis van een van onze bestuursleden. Wij hebben gezorgd voor PR materiaal, zoals flyers en boekenleggers om de receptiegangers informatie te geven over onze stichting. Wij hopen op een drukbezochte afscheid voor deze goede doelen gever.
  • Stichting Jonathan is genomineerd als goede doelenproject door een basisschool in Heerlen waar een van de kleinkinderen van een bestuurslid deelneemt aan de te houden sponsorloop! Zelfs de jeugd loopt warm en mogelijk voor ons project.

Het bestuur wil alle donateurs en schenkers hartelijk danken en zorgen ervoor dat de giften goed besteed worden. Stichting Jonathan is een ANBI erkende instelling.